16 iunie 2010

Post evadare

Acum, după ce, din dispoziţia Ragelui Mihai (cel politicos, grijuliu cu "onoarea" fetelor impertinente, cu aplecări psihologice, doar, cu mici carenţe în aprecierea corectă a succesiunii faptelor al căror judecător se erijează!), am fost ... autoexclus din rândurile comunităţii pe care "o construiesc ei", va trebui să-mi caut alt subiecte. Gata cu alergăturile, nu voi mai plăti
cafele pe care să le ofere patronii de cafenele, nu voi mai pierde ore şi şir buchisind ZeList-ul - ca să întocmeesc Lista lui Zamfir (de fapt, lista cu blogurile din CUA!), gata cu deschiderea a zeci de bloguri - pentru postarea invitaţiilor ... pe care nu le bagă nimeni în seamă, ...

Blogmeet-urile merg mai departe
(sau, nu?!), blogul comun nu va mai fi "chinuit" de pretenţiile de seriozitate a "bărbosului", ... Lumea nu pier(d)e dacă l-am pus la colţ pe inadaptabilul ălă învechit! Ne amintim de ceva precepte de bun simţ, dar, numa' când ne deranjează cineva! Să vadă că şi noi am auzit, cândva, de ele! Nu ne mai batem capu' la întâlniri cu punctualitatea sau cu ... prezenţa!

Gata!
Pentru mine, Blomeet-ul CUA ar trebui să nu mai existe. Putea-voi, oare, să-mi uit proiectul conceput, purtat în pântecele gândirii atâta timp, căruia i-am schimbat scutecele ca să arate frumos în lume, ...

La primul Blogmeet la care nu i-am mai încurcat cu fiţele mele de om serios, s-au trezit a fi doar doi.
S-a amânat cu o săptămână (bănuiesc că ... sine die! din păcate!), s-a schimbat de sâmbătă pe vineri (de parcă, eu aş fi hotărât reuniunea pentru ziua de sâmbătă! pun pariu că nimeni nu-şi mai aminteşte cum am explicat că în week-end, fiecare are altceva de făcut: de cosit, de prăjit mititei, de vizitat soacra, ...). Din păcate, aşa cum se bucura unul dintre comentatorii "intelighentzi" ai blogului meu, Blogmeet-ul CUA a murit! Ca şi blogul comun al celor ... duşi cu pluta! Cel puţin, în formele serioase ale lor, din mintea unui demodat.

Pentru că,
merge şi aşa şi din avion nu se vede sunt singurele principii la modă astăzi!

1 comentarii:

Zamfir, esti nedrept.
In primul rand nu vrem sa facem nici un comentariu la cald, va fi un drept la replica din partea tuturor, dupa intrunirea blogmeet IV, asa amanat cum va fi el. Si oamenii in viata se mai impiedica, se scoala, se scutura si o iau mai departe.
Blogul CUA nu a murit si nici nu va muri odata cu plecarea lui Zamfir, Florin, Mihai, sau cine stie cine va mai pleca vreodata.
Iti multumim pentru initiativa blogmeet CUA, repetam inca o data, a fost meritul tau.
Acum, nu dorim decat normalitate.
Iar raspunsul tuturor celorlalti plutisti, nu cred ca te-am jignit nimeni vreodata in calitate de plutisti, il vei primi in mod particular, nu in modul "privat" in care ai ales sa raspunzi peste tot unui lucru transformat in ura fara scrupule.
Nu cerem decat normalitate. Pentru ca o oferim si asteptam la fel, cel putin din partea cui o oferim!
Cu amabilitate, un coleg blogger.
PS: Al patrulea blogmeet la care "nu ne-ai incurcat" a fost anuntat tocmai de tine, stimate coleg Zamfir, cu nici macar o zi inaintea inceperii lui, si nu e de mirare - datorita organizarii a iesit cum a iesit, adica amanat, pentru ca o intalnire intre doua persoane ar fi deja o intalnire privata si nu o intalnire de bloggeri.
Iti multumim pentru ca ne citesti in continuare.
Numai bine!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More