24 mai 2010

Şi a fost Blogmeet CUA 3!

La cea de-a treia reuniune a bloggerilor din CUA, am fost doar 9: Alexandra şi Ionuţ, Adela, Rareş, Florin, Mihai, Oana şi Zamfir, plus - online: winton! S-a propus să fie considerat şi Ulise, prezent prin reprezentant, dar, nu aveam mandat de reprezentare de la bloggerul în cauză!

Noutăţile au fost Adela şi Rareş, plus etapizarea reuniunii.

Prima etapă (oficială!) s-a desfăşurat la Andrei. A început la ora 16 trecute fix cu un minut.

După ce ne-am acomodat, a venit Adriana
(am uitat să o întrebăm dacă nu cumva o fi şi ea bloggeriţă?!) şi ne-a dus cafelele şi salutul din partea patronului şi a diriguitorului hotelului.

Blogmeet CUA 3 a fost o reuşită prin faptul că am clarificat lucrurile:

- vom primi fiecare o invitaţie de la blogul comun şi vom putea posta sau modifica postările proprii

- am convenit ca toţi să postăm CIORNE (draft), iar Oana să facă o verificare şi să dea OK-ul de publicare

- fiecare îşi semnează articolul, cu numele sau pseudonimul de identificare

- menţinem un nivel elevat şi nepersonal al blogului

- se schimbă pluta Kon Tiki de pe antetul blogului cu acea plută propusă de Florin, cu velă tricoloră şi înscrisul CUA pe ea sau cu altă variantă dacă apare una mai bine realizată


- despre botezuri sau câini personali, fiecare scrie pe blogul lui personal

Din păcate, a rămas stabilit că Cristian "nu a greşit băgându-şi nasul în organizare, pentru că ... n-a vrut să facă rău"!? Un punct de vedere îmbrăţişaţi de prea mulţi, ca să mai comentez! Dar,
mă voi ocupa tot eu de organizare, urmând ca binevoitorii să se abţină de la a mă ajuta ... fără să ştiu eu.

S-a mai convenit că

Blogmeet CUA 4 va avea loc la Turda, la 12 iunie, tot de la orele 16.

A propos de mandat: am primit mandat din partea tuturor participanţilor la Blogmeet CUA 3 ca să mulţumesc lui Dan Gheorghieş, patronul firmei Daghemana srl, lui Marinel Iuri Pop, coordonatorul activităţii hotelului, dar, şi Adrianei, gazda noastră, amabilă, binevoitoare, care a fost mai mult decât barman, chelner sau ospătar, a fost o adevărată prietenă care ne-a făcut să ne simţim foarte bine.

A doua etapă (neoficială), având pe ordinea de seară pizza şi taclale, s-a desfăşurat într-un alt local.

După ce am tras linia şi sub a doua etapă, turdenii am onorat cu prezenţa noastră autobuzul ALIS-ului. De fapt, a fost încă o etapă de taclale prieteneşti.

Notă: când am făcut poza de mai jos, în care să apar şi eu ca participant la reuniune, nu ştiu de ce râdeau toţi? pentru că se simţeau bine sau pentru că nu credeau că voi încadra bine cu aparatul în mână, deasupra capului? ori pentru că era evident că nu sunt un profesionist?

Ne revedem în 12 iunie la Blogmeet CUA 4!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More