27 aprilie 2010

Cu pluta pe Arieş



Nu am fost de-acord cu acest titlu decât după ce a fost votat de către grupul adunat pentru a doua oară. Nici platorma nu este cea cu care sunt eu mai obişnuit, dar … Dar, vederile mele democrate, mă obligă să accept ce hotărăşte majoritatea.

Deci, „Cu pluta pe Arieş”.
Suntem o mână de bloggeri, din Comunitatea Urbană Arieş (prescurtat: CUA), care dorim să nu mai fim împreună, nici numai virtual, nici numai la o cafea.
De ce? Este întrebarea care mi s-a pus de curând: De ce se adună bloggerii, când ei sunt recunoscuţi ca preferând liniştea turnului de fildeş, ascunşi în anonimatul virtualităţii, …
Răspunsul l-a dat … atmosfera în care s-au desfăşurat, deja, două Blogmeet-uri: prieteneşte, este cel mai potrivit cuvânt. În blogosfera românească se conturează tot mai pregnant Blogovalul CUA, o sferă mai mică, mai ovală!
La o analiză adâncă a blogurilor celor care au participat la reuniuni, vei găsi o puzderie de motive ca să-ţi pui întrebarea: Ce au în comun? Ei, bine, acum avem în comun şi un blog.
De ce cu pluta pe Arieş? Poate, pentru că pluta a fost prima ambarcaţiune. Chiar înainte de arca lui Noe! Pentru că egiptenii navigau pe Nil cu plute din papirus înainte de a construi ambarcaţiunile faraonilor. Pentru că şi pânzarele lui Ştefan cel Mare erau doar nişte plute, cu vele. Pentru că pe Bistriţa, plutaşii şi-au făcut un renume … uitat deja. Poate, şi pentru că un Kon-Tiki din balsa a străbătut, cândva, Pacificul!
Noi „plutiştii”, vom naviga doar pe undele virtuale ale internetului, cărăuşind idei de la unul la altul şi lansându-le pe ape pentru bucuria … oricui este capabil să se bucure de ceva frumos. Ori care, măcar, s-a vrut frumos.
Cred că aş putea divaga la nesfârşit pe această temă. Mă limitez la a spune un simplu:
Vânt din pupa!
Pentru conformitate: vinovatul iniţiator al Blogmeet-urilor CUA: Zamfir

1 comentarii:

Dacă Zamfir se limitează la Vânt din pupă,eu mă voi limita la Moșul vă pupă.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More