28 iulie 2010

Feedback la Îndemn

Umblă vorba-n ţară cum că lumea e din ce în ce mai interesată de activitatea plutaşilor, ceea ce mă bucură nespus, motiv pentru care mie mi-a revenit plăcerea de a vă povesti câteva picanterii ( ei, doar nu vom da tot din casă acum, nu ?! pentru informaţii suplimentare, ” la cald ” , va trebui să vă alăturaţi şi voi pe plută, la viitoarele întruniri ) despre ziua de vineri, 23 Iulie 2010, ocazie cu care a avut loc al V -lea Blogmeet al plutaşilor . . . pam pam !

Cu siguranţă ne veţi invidia după ce vă voi spune ce fain ne-am distrat noi şi ce nebunii am mai interprins, dar vă ţin pe jar, să vă roadă ciuda tare, tare şi să vă determine să veniţi şi voi la BM6, cel ce va avea loc undeva spre finele lui August. ( înainte de zilele Turzii )

Deoarece la ultimul BM, la al 4 -lea, eu nu am putut ajunge, mi-a cam fost dor de colegii mei, aşa că am fost foarte fericită când, cu o schimbare de planuri de ultim moment, agenda mea s-a eliberat şi am putut să mă duc să mă întâlnesc cu ei.

La un moment dat m-am cam descurajat când am văzut că vremea iar nu ţine cu noi , dar s-a redresat situaţia, astfel că am ajuns cu bine la Autogara Sens Vest unde m-am întâlnit cu Florin. Ne tot uitam în stânga şi-n dreapta, în speranţa de a o zări pe Oana, dar ne-a venit o idee genială – ne lăudăm noi- şi ne-am ascuns în scara unui bloc şi ne jucăm cu nervii ei, ea căutându-ne, iar noi . . . eh, aveam şi noi chef de glume pe seama Oanei.

Văzând că nu mai apare nimeni, am racolat-o pe Marta de la muncă, iar ea a venit cu un special guest, fiul ei, David, un copil tare fain care încerca să ne înspăimânte cu ai lui dinţi de vampir, dar ne-a fost de mare folos, el fiind fotograful de serviciu, aşa că . . . voila , opera lui David !

(deşi iniţial Florin se lăuda cu aparatul său super performant, acum se plânge că pozele nu-s chiar aşa reuşite, astfel că m-a rugat pe mine să mai ” coafez ” niţel plutaşii, dar eu am lăsat imaginile brute, să se vadă munca lui David. Mie îmi plac, voi . . . trebuie să-mi faceţi pe voie ! Oricum, cele mai faine poze sunt ceva-n genul ăstora … )

Locaţia a fost un total fiasco. De ce ?! Ei bine, atunci când ne-a inivtat, Oana a zis că să-i facem pe plac lui Florin şi să mergem undeva în natură, doar că eu când folosesc acest termen mă gândesc la ceva cu multă verdeaţă şi cu aer proaspăt, în niciun caz nişte bolostârci de la Castrul Roman de la Potaissa ( no offence ! ), deci nu, nu s-a ajuns acolo, asta spre neplăcerea prinţului supărăcios, aşa cum a fost poreclit Florin.

Fiindcă plouase, am zis că să amânăm ieşirea-n natură pentru când va fi vreme faină şi pe când vom fi mai mulţi, aşa că eu şi Marta ma propus pentru moment o ieşire la pizza Remo, pe terasă, să aibă Florin aer, dar tot n-a fost bine. Ne salvează Oana şi de data asta şi acceptăm toate 3 să mergem la Restaurantul Dana, tot pentru Florin .

( ” mă iubeşte femeile “ sau cum era, Florine ?! )

Aici a avut loc o altă întrevedere, tot ca între prieteni, iar tu, cititorule drag, eşti aşteptat şi invitat să ni te alături! Bunul simţ şi cel al umorului sunt obligatorii pentru confirmarea locului pe plută. Hai şi tu !

Înainte să ne dăm seama, am recuperam şi am reactualizat ultimele noutăţi din viaţa fiecăruia, am râs, ne-am distrat, am şi savurat câteva delicatese de la Restaurantul Dana, iar la final ne-am luat şi noi doza de seriozitate şi am mai pus la cale câteva aspecte în ceea ce priveşte făgaşul ce-l va urma pluta noastră.

Am făcut cu schimbul în rolul de ” profesor”, ceea ce mi-a plăcut tare mult, astfel că eu am mai aflat câte una-alta de Facebook-ul ăsta ce pare a lua minţile românaşilor, Marta ne-a povestit despre viitorul ei blog personal, Oana mi-a şoptit câteva secrete în ale gastronomiei, iar Florin s-a străduit să ne ţină cu picioarele pe pământ , iar treaba asta i-a reuşit cu brio.

Cu toţii am încercat a ne pune minţile la contribuţie în vederea dărâmării zidului de timiditate ce pare a sta între noi, plutaşii, şi o parte a bloggerilor din Turda ce tind a se ascunde în spatele unui ecran, speriaţi de ideea de a ieşi din anonimat – cred eu – astfel că urmează a discuta cu ei, să-i ” racolăm”.

Vorba lui Snobis ( nene, lasă motivul “ăla” şi hai şi tu ! ) ” Ochiul e pe voi !”

E cazul să închei, aşa ?!

DA, sunt de acord !

Îmi cer scuze că am lungit-o aşa ,dar nu pot să vorbesc despre o întâlnire mai mult decât plăcută în doar câteva rânduri . . . mea culpa !

Alexandra


12 comentarii:

Frumos articol,dar fara suparare,castrul Legiunii aV-a Macedonica a fost cel mai mare castru cu functionare indelungata din regiune, deci nu e un morman de bolovani oarecare.Pe de alta parte, am sa fac tot posibilul sa raspund apelului vostru. Cele bune

Sper ca intr-o buna zi vom face parte (atat eu cat si Snobis)si noi din aceste intalniri ale voastre. Pana atunci, toate cele bune de la o bloggerita mai timida.

Ma bucur ca a fost frumos si va placut.
Mie imi pare rau ca nu am ajuns si eu, dar nu am putut veni.
Sper sa vin la BM6, dar ca de obicei, nu promit nimic.

@ Adelline - te invitam sa lasi timiditatea la o parte.
In adancul nostru, fiecare dintre noi avem o doza de timiditate.
Aici suntem cu totii colegi, si cu siguranta te vei simti in largul tau :)
Pe data viitoare, ai grija, uita in acea zi de timiditate!

@ Cristian - te rog frumos sa propui cand anume ai putea veni.
Incercam sa facem un efort sa gasim o zi cat mai convenabila pentru toata lumea.

@Snobis - sunt de acord cu tine - pentru mine Castrul LVM al vechii Potaissa inseamna mult mai mult. Asa ca oricand o sa merg cu placere acolo.
De data aceasta nu am ajuns, pentru ca s-a stricat vremea cu vreo jumatate de ora inainte de intalnire, si coechipierii mei nu au vrut sa riste. Daca lasai rusinea la o parte si te prezentai si tu, depuneam munca de convingere si incercam sa il cucerim si pe ploaie :)

De la 1 August sunt in concediu 10 zile, pe urma ma duc la servici.

Dupa ce incep lucrul/serviciul o sa ma uit pe planificare si o sa va trimit un e-mail cu zilele pe care le am libere.

ştiam că-mi voi ridica istoricii-n cap atunci când mi-am permis glumiţa cu bolostârcii :))
pe Snobis îl înţeleg, dar tu , Prinţule Mofturos, iar faci fortoane ?! după ce că am lăsat toate 3 de la noi şi ne-am dus la Dana . . .
ei, ei, lasă , te ţine Ale minte, data viitoare poţi să dai şi din picioare că nu mai fac cum vrei tu :))

@Alexandra - in primul rand sunt un om modest. Poate ai dreptate - mofturos pe alocuri, dar "moftul" despre care se pomeneste nu a fost un "moft" decat la prima vedere.
Felicitari pentru postarea ta, a fost reusita, in stilul tau aparte, hazliu.
Eu cred ca am dreptul sa imi exprim admiratia pentru Castrul Potaissa, si chiar cred ca se pot prinde unele cadre de vis, in functie de momentul zilei si de unghi si pozitionarea subiectilor.
(Nu eu am propus neaparat Castrul Potaissa, iar cei care s-au abtinut de la alte propuneri si a iesit asa - e tarziu deja :)) )
Poate vreodata va avea sansa ca aceasta minune a Daciei Romane sa primeasca premiul pe care il merita - restaurarea.
Si va deveni un alt model de dezvoltare, in Romania, asa cum e deja Salina Turda.
Cat despre "mofturile" mele, daca insisti sa le comentam, sunt urmatoarele:
- am o rigiditate in a ma tine de o anumita promisiune/hotarare pentru ca altfel doar din miscarea haotica nu s-a nascut nimic constructiv pe termen lung fara o minima rigoare de a ne tine de ceea ce se hotaraste (am hotarat natura, asa ar fi frumos macar sa fi incercat sa vedem cum e, daca era imposibil macar am fi incercat!);
- nu agreez (desi inteleg uneori, nu sunt chiar absurd) schimbarile neasteptate de propuneri - primul cuvant ce a iesit cuiva pe fost Dana, nu a comentat nimeni nimic, si Dana sa fie, atunci :)) peste un minut, dupa ce am fost de acord toti, vine unul arunca o alta bomba si ce facem - zicem toti ca e bine?! Inseamna atunci ca agreem ceva la voia intamplarii, doar pentru a aplica la un anumit curent, iar cand acesta se schimba facem la fel, doar sa fim iarasi cu curentul schimbator?
Imi cer iertare - nu am nimic personal cu nimeni, am cu atitudinile respective, le pot intelege, dar le metabolizez mai greu :))
Va doresc o vara frumoasa, si asteptam urmatorul blogmeet, sper ca va fi in natura :)

Ale: stai linistita! nici io nu il mai iert :)) poate sa inece si soarecii, nu doar sa dea din picioare. la Remo cu el! :))
Printu Mofturos aka Florin aka Soacra: nu trebuie sa te superi pe noi, suntem femei. remember? si ai fi fost si in minoritate. da ti-am facut pe plac. tocmai ca erai in minoritate (tind sa cred).
anyway. fu fain. ne-am simtit bine. poate vom avea mai multi colegi pe viitor, care isi lasa timiditatea acasa. doar nu mancam oamenii :))
week-end frumos tuturor.

semneaza mini-soacra :))

Draga mini-soacra, nu facem publicitate! :)) (restaurantelor).
Naturii, oricand!
Te ajut eu si la un clip publicitar, sa fie :))
Ce e cu razboiul asta intre restaurante? :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More